Kennismaking met mijn tijdelijke paleis in Arosa!

28 november 2017 - Arosa, Zwitserland

😎Vanmorgen vroeg al mijn koffers, tassen, ski's etc weer ingeladen en naar Arosa gereden. Tot Chur (30 minuten) over de snelweg en daar omhoog de bergen in. Wat een super mooie route, hoe hoger ik kwam hoe meer sneeuw er lag! Haha later als ik groot ben wil ik wel een iets betere auto met wat meer power zodat ik niet iedere keer aan de kant hoef om de andere weggebruikers met hun 4x4 even voor te laten gaan! :-) Al heeft mijn trouwe Punto ook z'n charme en brengt me altijd overal! Om half twaalf, net de sneeuwkanonnen gepasseerd (haha werd echt een blij ei want heb nog nooit zoveel sneeuw gezien) bij het hotel aangekomen. Het seizoen begint pas volgende week vandaar dat alleen Christophe, de administratie man, aanwezig was en met hem naar Villa Conzequent gereden waar ik een kamer mag huren. Na een rondleiding door Flo, eigenaar, toegevoegd aan de whappgroepvan van alle bewoners geprobeerd al mijn spullen een plekje te geven.... Hoezo wel heeeel veel meegenomen... Nog langs de gemeente voor de aanvraag van een werkvergunning en het huren van een parkeerplaats.. De auto redt het niet zonder sneeuwkettingen in het dorp.. Deze week uitvogelen of ik auto ergens stal en alles met bus en trein ga doen. pfff ja de uitdaging is begonnen, weet helemaal niets daar ... Komt goed! Nu terug in Pignia en blijf hier heerlijk tot dinsdag nog vrij zijn voordat het werkleven 6 december begint! 😎

1. Ciska Duineveld - Kips:
    28 november 2017
    Hey! Wat ga je doen in Zwitserland? Het ziet er veelbelovend uit. Geniet nog van "je laatste vrije week" en dan aan de bak als...? Enjoy! Liefs, Ciska
  2. Annette van der Kraan:
    28 november 2017
    Gewoon lekker met de bus of trein.De treinrit naar Arosa is echt prachtig vanuit Chur.Lekker genieten Heleentje winterpeentje.Dikke kuzz v Ed
  3. Saskia:
    28 november 2017
    Heel veel plezier Heleen, geniet van al je avonturen
    🎿🌞😄
  4. Ilja:
    28 november 2017
    Leuk Heleen, geniet lekker in de sneeuw aankomende week!!
  5. Willem:
    Lekker bezig Heleentje. Goed bezig en heel veel plezier de komende tijd! X
    Willem
  6. Klaas:
    28 november 2017
    Laat je niet opjagen door de localo’s met hun 4x4. Met de trein kom je overal, en op tijd, in CH. Veel plezier!
  7. Trudy:
    28 november 2017
    Klinkt goed Heleen.. geniet nog even van je vrije dagen. Machs gut!😚
  8. Kees:
    28 november 2017
    Klinkt geweldig, al die sneeuw. Den jaloers.... Geniet ervan.
  9. Irene de Jong:
    28 november 2017
    Leuk dat je blogt Heleen.
    Kan ik je een beetje volgen. Geniet nog even van je vrije dagen voor het werkende leven begint straks. Spannend allemaal. Lieve groet vanuit Den Helder
  10. Michel de Jong:
    leuk om te lezen Heleen.
    veelplezier daar, genieten.
  11. Josephine:
    28 november 2017
    Leuk je update te lezen! Geweldig al die sneeuw, zo mooi! En je kamer ziet er ook leuk uit hoor. Super stoer ben je! Take care xx
  12. Ronald:
    29 november 2017
    Kansjes kanjer gaan er komen links of rechts en misschien uit onverwachte hoek 🤯🤫 ga lekker genieten en laat het komen zoals het is. Ben trots op je, met wat je gaat doen en beleven 🔮🏂🎿🧚🏼‍♀️⛷🔜✔️
    Heel heel veel plezier en geniet vooral en misschien ⛷🔮💞🙇🏼🤷🏼‍♂️👍🏽
    Kus vanuit hier.
  13. Roos:
    30 november 2017
    Leentje toch. Zit je inene al midden in de sneeuw ! Tuurlijk nog geen meter geskied, eerst even op adem komen. Even wennen, aanloopje nemen en gaaaaan. Blijf bloggen en doe maar lekker veel plaatjes. Kusjes !
  14. Heleen Huijgens:
    30 november 2017
    Haha nee nog geen meter Rosa! Komt goed en ja ik plaats af en toe een stukje met foto! ;)) Kuzz