Laatste dagen januari / begin februari

5 februari 2018 - Arosa, Zwitserland

Begin van de week, maandag en dinsdag onverwacht de middagen vrij, de ene middag boodschappen gedaan en eten gekookt voor een paar dagen, de ander dag met de kaart van Arosa op pad en via wandelpaden over de pistes naar de Tschuggenhütti (apres ski hut) gelopen op de piste. Super mooie weg en prachtig weer, lekker op terras wat gedronken.

omw Tschuggenhütti (2) omw Schuggenhütti op terras Tschuggenhütti Tschuggenhütti (3) Bergkirchli (2) Bergkirchli (1)

Donderdagmiddag weer op de trein gesprongen naar mijn lieve vrienden in Pignia.. Vrijdag voor mijn doen uitgeslapen, wat in huis geholpen en boerenkool gemaakt. 's Middags naar de partkeerplaats beneden gelopen om mijn auto weer op te zoeken en te starten; dat ging goed! Ook daar veel nieuwe sneeuw gevallen en alles zag er schitterend uit!

Vrijdagmorgen Pignia (5)  Vrijdagmorgen Pignia (6)

Doordat mijn auto'tje het deed gelijk "Frieda de Friseur" een app gestuurd, gelukkig had ze tijd omdat er iemand afgezegd had en heb ik weer een beetje toonbaar hoofd :-)

Danke Friseur Frieda (2)

Zaterdag had Daph een geniaal idee haha en namen we, met allebei een slee onder onze arm, vanuit Zillis de bus de berg op naar Mathon (als ik het goed heb :-)en daar vandaan het laatste stuk gelopen naar een Tipi tent; heerlijk glühwein met "cervelat" gedronken en gegeten voordat we naar beneden geroetsjt zijn! Super leuk, briljant! Dat gaat echt hard op zo'n kleine slee... Succes en spierpijn verzekerd!

Schlittenbahn (6)  Schlittenbahn (2)  Schlittenbahn (3) Schlittenbahn (1)

schlittenbahn (4)  Schlittenbahn (2) Schlittenbahn (3)  Schlittenbahn (4)

Aan het einde van de middag weer met bus en trein naar Arosa want zondagochtend om 7.30 uur begint de nieuwe werkweek! Meer foto's in het album foto's ;-)

1. Roos:
    5 februari 2018
    Ja hoor, tipsy in de tippi. En dan roetsj naar beneden. Geweldige plaatjes weer. Vooral jij op dat sleetje ! Hier ga je thuis nog lang van nagenieten. Hm, thuis, wat is dat ook alweer ? Knuff...
  2. Annette:
    Geweldig!!! Mooie plaatjes!!!
  3. Wendy:
    5 februari 2018
    Wat zie je er blij uit! Heerlijk!
  4. Anneke:
    6 februari 2018
    Geweldige foto op je sleetje. En het plezier straalt van je af, lekker door gaan zo😘
  5. Jaap pronk:
    7 februari 2018
    Heleen je heb een top tijd, tip van de kant op dat vuurtje in die tent kan je ook een lekker visje bakken hitte zat :-)
  6. Leendert Langbroek:
    Mooie verhalen geniet ervan, 25 maart weer rechts gericht toch???🏎🏎🏎👍
    Groeten uit de Komeet.
  7. Gert jan:
    7 februari 2018
    Wat ziet het er allemaal mooi uit .
    Geniet er lekker van het gaat al weer aardig op naar april
    Straks genoeg te vertellen kan wel stopzak vol praten🤣🤣🤣🤣
    Ga je goed daar.

Groet Astrid en Gert jan klontje.