Laatste dagen in Zwitserland en terug in NL

26 april 2023 - Ijmuiden, Nederland

De laatste dagen in Zwitserland waren heerlijk relaxen, wel weer lekker kunnen koken, pan soep gemaakt en Tray Bakes uit de oven. Donderdagavond (20 april) begon het weer te sneeuwen en dat ging de hele nacht door dus toch nog 1x een hele witte wereld buiten! Prachtig!

21-04-2023 (2)21-04-2023 (3)21-04-2023 (1)

Het werd toch ook wel zonnig en lekker buiten gezeten. Naast koken, veel gelezen, puzzels gemaakt en best veel geslapen 😊 Zaterdag auto “ready to go” gemaakt en gezorgd dat het huis van mijn lieve vrienden weer netjes en schoon kon achterlaten.

22-04-2023 (2)22-04-2023 (1)

Zondag nog gezellig samen ontbeten en daarna dan toch echt met een volgepakte auto naar huis gereden. Ging voorspoedig en met ruim 10 uur stapte ik weer binnen in mijn IJmuidense paleis. Ook wel weer fijn hoor! Als verrassing stonden er bloemen, lieve kaartjes, chocola en een heerlijk ruikend pakket van Kneipp.

terugreis (4)terugreis (2)terugreis (3)terugreis (5)

Hiermee sluit ik mijn blog af en ga nog een paar dagen lekker vrij zijn voordat ik maandag 1 mei as achter mijn laptop in de receptie van de KNRM ga zitten! En wie weet tot een volgend avontuur of reis! 💟

1. Michel:
    26 april 2023
    Welkom terug 😘
  2. Heleen Huijgens:
    Dank je wel! 😇
  3. Gert jan:
    26 april 2023
    Goed gedaan Heleen een leuke belevenis
    We spreken elkaar gauw

Groeten Astrid en Gert jan
  4. Heleen Huijgens:
    28 april 2023
    Dank! Ja ik bel gauw even en dan kletsen we bij!
  5. Johannes Post:
    27 april 2023
    Je bent een topper. Fijn dat je gezond in IJmuiden bent aangekomen
    En werk ze dan maar weer bij die mooie organisatie KNRM
  6. Heleen Huijgens:
    28 april 2023
    Merci! Ja maandag zal ik kijken hoe het bij die mooie organisatie is! 😇
  7. Annet:
    27 april 2023
    Welkom terug heleentje. Wat een belevenis weer hè. Nemen ze je niet meer af.
    We spreken elkaar snel 🥰
  8. Heleen Huijgens:
    Dank en precies! ✅
    Ja we contacten even voor een avondwandeling en bijpraten! 🥰
  9. Ilona:
    Welkom terug Heleen 😘
  10. Heleen Huijgens:
    Dank en vooral groet aan Riemert ook! 😘
  11. Mam:
    27 april 2023
    Leuk thuis komen met een bloemetje , mam.
  12. Heleen Huijgens:
    28 april 2023
    Haha ja jouw tulpen zijn ook prachtig!
  13. Marianne:
    27 april 2023
    Welkom thuis en geniet weer heerlijk van je eigen huis, familie en vrienden 😘
  14. Heleen Huijgens:
    28 april 2023
    Dank je wel! Ja doe ik! Het is heerlijk zo eerst nog een weekje vrij thuis voordat weer verder aan de slag moet! 😘
  15. Map:
    27 april 2023
    🥰 Dikke knuffel! Welkom terug!
  16. Heleen Huijgens:
    28 april 2023
    Dikke knuffel terug en spreek je snel ergens nog even!
  17. Annette van der Kraan:
    27 april 2023
    Hey lieverd, nice to be back!! And safe!!
    Ik ga 18 mei....dus als je nog wat vergeten bent in die buurt , let me know.
    Ciao Annette
  18. Heleen Huijgens:
    28 april 2023
    Dank! Oeh wat een heerlijk vooruitzicht! Ja ik laat het je weten wanneer ik nog iets vergeten ben 🥰Groet aan Alfa
  19. Lieneke:
    28 april 2023
    Wat fijn dat je de reis nog even zo relaxt kan afsluiten. Geniet nog even van de laatste drie dagen! Xx tot maandag!
  20. Heleen Huijgens:
    28 april 2023
    Hihi doe ik zeker! Tot maandag! xx
  21. Koos:
    28 april 2023
    Welkom thuis Heleen, spreken elkaar snel denk
  22. Heleen Huijgens:
    28 april 2023
    Dank je wel Koos! Haha ja dat zit er dik in dat we elkaar gauw weer even spreken! 😀
  23. Marianne:
    28 april 2023
    Doe je goed, eerst een beetje bijkomen, voordat je weer doorgaat. Want je hebt daar best wel veel en hard moeten werken 😅 😉😘