Beetje vervelend in de lappenmand, lang weekend revalideren in Pignia en 40-uurs bezoek NL

10 maart 2023 - Lenzerheide, Zwitserland

Eindelijk even een berichtje van mij. Liep allemaal anders dan anders want na het zwemmen, 2 weken geleden, kreeg ik keelpijn en begon met hoesten.. De dag erna hield het niet meer op en ik werd alleen maar beroerder, liep als een zieke blaffende zeehond door het restaurant te dwalen 🙈 ’s nachts koorts gekregen en mijn lampje ging helaas toen uit.. afgemeld voor werk en langs de arts, bronchitis … hoera.. waren pittige dagen van hoesten, benauwdheid en gewoon beroerd voelen.. nog 2 keer terug geweest voor controle van longen etc etc.  Het afgelopen weekend revalideren in Pignia dat was echt heerlijk! Het weer was prachtig en elke dag een stukje gelopen. Kolonisten van Cartan en het spel Skyjo geleerd, echt aanraders! Leuk!

04-03-202305-03-2023 (3)05-03-2023 (2)

Maandag nog 1 dag gewerkt, dacht dat ik zo ongeveer weer de oude was alleen dat viel tegen.

Dinsdagochtend met bus en trein naar Zurich om mijn vlucht naar Amsterdam te halen! Voor het eerst met SwissAir, helemaal goed. Josephine kwam me halen en bracht me naar Henk en Paula, daar bleef ik twee nachtjes slapen. Ondanks dat ik nog steeds niet helemaal fit was hele relaxte gezellige 40 uur gehad! Daardoor niet veel mensen gezien maar dat komt in mei zeker weer!

Zurich (3)Swissair (3)Swissair (1)Swissair (4)

Donderdag met auto weer naar Valbella gereden, op het gemakje van koffie naar koffie 😊. Vandaag zou ik werken alleen door het slechte weer hoefde ik toch niet en kon ik mooi nog een keer terug naar arts want rug is na die val ook krakkemikkig gebleven en voelde steeds vervelender. Klopte ook dat het niet helemaal lekker zit, warmtepleisters mee en verwijzing voor fysio. Mooi dan ben ik hopelijk gauw weer wel helemaal de oude en kan ik de komende 5 weken nog even lekker werken tot het einde seizoen! Goed weekend!

10-03-2023 (2)10-03-2023 (1)IMG_7166

Maak je reisblog advertentievrij
Ontdek de voordelen van Reislogger Plus.
reislogger.nl/upgrade

1. Mam:
    11 maart 2023
    Volgens mij doe ik weer iets verkeerd , dat was pittig ziek zijn na pittige werkweken nog 6 weken volgens mij stoer hoor succes mam..
  2. Heleen Huijgens:
    Komt allemaal goed! 😀
  3. Map:
    Op naar weer 5 mooie fijne gezonde weken! X
  4. Heleen Huijgens:
    Precies! X
  5. Gert jan:
    11 maart 2023
    Hé leentje komt dit door ouderdom
    Of gewoon pech hebben
    Wel vervelend hoop dat laaste stukje plezieriger wordt gaan we van uit het weer wordt beter langere dagen knapt mens van op toch hé het ga je goed we spreken elkaar

Groetjes Astrid en Gert jan
  6. Heleen Huijgens:
    12 maart 2023
    Hi, echt gewoon pech hebben denk ik. Die rug is reactie van het gewoon doorgaan na die val vorige maand. Zat toch iets niet helemaal lekker. En dat virus heb ik opgepikt en met minder weerstand keam dat aan. Komt helemaal goed, van de week fysio en beetje opletten op werk 😄Fijne zondag!
  7. Lieneke:
    13 maart 2023
    Kom op het tijger! En wees ook lief voor jezelf, dikke pakkerd!
  8. Heleen Huijgens:
    23 maart 2023