Bijna klaar voor Arosa

4 december 2017 - Pignia, Zwitserland

Goedemorgen

Het is een heel mooie dag! Vanmorgen na weken weer eens een verjaardagstaart (citroenmerengue :-) gebakken! Haha jammer KNRM collega's deze keer niet voor jullie! Wanneer vanavond blijkt dat het een goeie is beloof ik dat ik m nog een keer maak wanneer ik terug ben. Zoals elke dag (of meestal meerdere keren per dag) een rondje gelopen.. sneeuw.. zon.. half blauwe lucht, echt genieten.

Net mijn treinticket geboekt naar Arosa. Spannend, morgen dan ook uit deze vertrouwde omgeving en door naar mijn nieuwe paleis in de Villa Conzequent . Kreeg een sms van het hotel of ik een dag eerder kan beginnen i.v.m. een grote groep die komt eten. Ja hoor dat kan.. eerste avond draai ik mee in de keuken, ook leuk! Ben er denk ik wel klaar voor! :-)

1. Annet:
    4 december 2017
    Wat ziet het er heerlijk uit Heleen. En wat leuk om jou zo te volgen in dit avontuur. Heb even gemist dat je al weg was. Veel plezier xxx
  2. Heleen Huijgens:
    4 december 2017
    Dank je! Ja Haha zeker een avontuur. Alle begin is doorbijten 😇. Ik ben heel benieuwd morgen eerste dag in mijn tijdelijke paleis! xx
  3. Aleid:
    Zet hem op Heleen💪🏽💪🏽
  4. Hans Jager:
    Succes met je 1e dag 👍🏻
  5. Ronald:
    4 december 2017
    Ik ga en blijf je volgen met je mooie reisblogs, erg leuk om te lezen dat je tot nu toe ook erg mooi weer hebt en lekker kunt genieten.

Succes morgen 😘
  6. Marieke Verhaar:
    Hi Heleen,
    Better let dan net!!
    Succes morgen! Geniet in de trein!!
    En succes in t hotel!!!
    😘
  7. Femke:
    5 december 2017
    Wat spannend en ook super leuk!!! Straks weet je niet beter en wil je niet meer terug....;-)
  8. Wendy:
    5 december 2017
    Superleuk! Heel veel plezier Huijg!
    En die taart ken ik nog helemaal niet 😉
  9. Heleen:
    @Aleid; zeker 💪Let's go!
    @Hans; dank!
    @Brutus; komt goed! 😁
    @Femke: Haha Fem, kom zeker keer terug wanneer je kindje geboren is hoor!
    @Wen; genoteerd! Hij was heerlijk ( wel over de top fout qua suiker 😱) ga m voor jullie maken!
  10. Heleen:
    5 december 2017
    @Marieke: thnx! Moet heel mooi zijn met de trein; ga heerlijk een uurtje zitten kijken wat er voorbijkomt! 😇
  11. Gert jan:
    17 december 2017
    He Leentje het klinkt allemaal weer positief weet zeker dat je een mooie tijd krijgt wij hebben in ijmuiden ook echt plezier gehad met elkaar jammer dat je er niet was .
    Doen het over als je weer terug bent
    Ga je goed Heleen .

Groet Astrid en Gert jan