Meeting in restaurant maar vooral veel wandelen ;)

3 december 2022 - Parpan, Zwitserland

Vrijdag 2 december in de ochtend rondje kalfjes gelopen en tussen de middag mijn vrienden uitgezwaaid voor een lekker weekend weg. June blijft hier bij mij en is gezellig gezelschap! Het was echt heerlijk met het zonnetje en heb het er nog even van genomen door een uurtje buiten te zitten 😊 en een tweede rondje kalfjes gelopen. Puzzeldruk nam toe waardoor ik de hele avond een poging gedaan heb er wat van te maken.. niet normaal moeilijk deze!

Rondje Kalfjes02-12 Mooi weer (1)02-12 Mooi weer (2)

Zaterdagochtend vroeg richting Parpan voor een meeting in het restaurant. Dacht dan ontmoet ik collega’s, krijg uitleg en kan mijn vakantie indienen (😂) alleen doordat de stoeltjeslift open was, mega mooi weer en er sneeuw ligt waren de eerste nieuwe collega's al aan het werk en komt de uitleg en kennismaking woensdag. Klaudia, de HR mevrouw van Alpinetrend, was er wel met mijn zorgverzekeringspas, huissleutel en kreeg ik werkkleding. (KNRM polo's  in het zwart zal ik maar zeggen). Naar Valbella gereden waar ik de komende maanden ga wonen en alles in mijn kamer gezet, keuken gezocht en de wasmachine gespot (1 machine voor 25 mensen.. hahaha ik ga het meemaken met mijn wastik!) In plaats van de kamer te filmen heb ik alleen een foto van de deur, suffe actie van de dag, probeer van de week poging twee.

Buscadero Personalhaus
Via Principala 6
7077 Valbella
Zwitserland

03-12 Parpan (2)03-12 Parpan (1)03-12 Parpan

Terug naar Pignia en na de lunch nog fijn 1,5 uur gelopen, rondje langs de Rijn, verveeld nooit! Voetbal gekeken en nu kijken wie de tegenstander wordt van NL vrijdag! Heb een oranje sjaal mee voor in mijn haar dus als ik moet werken dan gaat ie zeker gebruikt! 🧡🧡 Goed weekend.

03-12 De Rijn (2)

Maak je reisblog advertentievrij
Ontdek de voordelen van Reislogger Plus.
reislogger.nl/upgrade

1. Josephine:
    3 december 2022
    Haha, je houdt het spannend.
    Wat gaan we zien achter die deur 😃
  2. Paula:
    3 december 2022
    Wat ziet het er geweldig uit met die sneeuw, het kriebelt wel zeg. 🎿 mooie deur😉😉
  3. Gert jan:
    3 december 2022
    Hé leentje wat ziet het er prachtig uit
    Lekker genieten en werken
    We horen gauw weer
    Groetjes van ons
  4. Ilona:
    3 december 2022
    Heerlijk hoor, lekker genieten!
    Groetjes, ook van Riemert
  5. Map:
    4 december 2022
    🤗 Leuke verhalen!! Klinkt heel fijn allemaal!! Viel Spassssss!
  6. Nancy:
    4 december 2022
    Wat heerlijk om elke dag zo te kunnen wandelen daar. ☺️
    Maar wat zit achter deur nummer 1?? 🤪🤪
    De wasmachine krijgt het nog druk daar, als het maar niet stuk gaat... , heel bizar, 1 machine voor zoveel mensen... 😳🙈
  7. Annet:
    4 december 2022
    Wat ziet het er prachtig uit. Heerlijk die sneeuw. Maar wat een verhaal weer. Dat wordt een rooster maken voor de wasmachine 🤨. Hopelijk zien we snel wat er achter de deur is 😉. Dikke kus 🥰
  8. Michel:
    4 december 2022
    Leuk om weer even te lezen. Veel (werk) plezier daar.
  9. Leontine de Koning:
    5 december 2022
    De omgeving ziet er prachtig uit Heleen. Ben benieuwd naar alles wat er gaat komen, dank je wel voor het delen. Heel leuk!!
  10. Mam:
    6 december 2022
    Hoi Leen ik ben bij Piet want het reageren van mij is niet goed gegaan dus nu een nieuwe reactie , altijd leuk een bericht te krijgen vooral met foto’s morgen gaat het voor het “echie’ succes ik denk aan je kus mam.