Onderweg naar een nieuw avontuur!

1 december 2022 - Pignia, Zwitserland

Dinsdag 29 november .. het is zo ver.. reis gaat beginnen! ☺

Kerstboom splKerstboom spl

Om 6.30 uur opgehaald door Josephine die mij met 2 koffers, een rugzak en een koeltas op een Kerstsfeervol Schiphol afgezet heeft. Lekker op tijd, koffie to go bij de Hema en daarna even checken welk spoor de trein zou komen.. Inderdaad.. zou komen, door een wisselstoring lagen bijna alle treinen er uit en moest ik met de eerste de beste trein naar Amsterdam Centraal zien te komen om van daaruit naar Utrecht te gaan om daar dan weer de ICE naar Basel te halen. Nix koele kikker maar een paniek muts en wel 4 keer roltrap op en af is geracet op zoek naar juiste spoor en welke trein gok ik, uiteindelijk bij laatste keer onderaan de roltrap wieltje in een gaatje en deze languit over koffers heen als super woman het perron op gevlogen.. ja alles nog heel en op A’dam centraal mega veel geluk dat ik een keer om me heen keek en Woehoe de ICE 105 naar Basel stond daar klaar .. nix meer aan doen, zitten en bij Basel als het goed is maar 1x overstappen. In de avond veilig en wel aangekomen in Pignia waar ik een paar dagen bij mijn vrienden blijf.

Puzzel

Net twee heerlijke dagen gehad van wandelen, puzzelen en relaxen. Vanmiddag prachtig rondje gelopen in Flims rond de Caumasee. Het weer begint wat frisser te worden en de sneeuwgrens zakt steeds lager! Zaterdag naar Parpan voor een bijeenkomst in het restaurant met alle collega’s en dan krijg ik de sleutel van mijn tijdelijke paleis zodat ik daar alle bagage kan droppen. Waarschijnlijk maandag of dinsdag 1e werkdag! Leuk, zin in al is het ook wel spannend!

01-12-2022 (4)01-12-2022 (5)01-12-2022 (1)01-12-2022 (3)

rondje Flims

1. Koos:
    1 december 2022
    Spannend begin maar de kop is er af. Geniet er vooral van.
  2. Michel:
    Veel plezier daar.
  3. Gert jan:
    1 december 2022
    Goed te horen Heleen dat je reis voorspoedig ging leuk hoor
    We wensen je veel werkplezier en hopen gauw weer van je te horen

Groetjes Astrid en Gert jan
  4. Walter:
    1 december 2022
    Veel plezier. En doe voorzichtig.
  5. Nancy:
    1 december 2022
    Wat een begin zeg, ik zien je al gaan met je bagage, in je pak als superwoman. 🤪😁
    Maar super dat de trein mooi stond te wachten in Adam. 😅
    Wat een mooi gebied daar, en heerlijk dat je even bij kan komen en lekker kan rusten en wandelen voor je moet beginnen.
    Geniet van elk moment meis, er komt zoveel moois op je af. Kan niet wachten op je volgende verhaal. ☺️☺️🍷🌹
  6. Josephine:
    Ik mis je nu al 🥰
    Heel veel plezier, zet 'm op, jij kan dit 💪🏻
  7. Map:
    Heerlijk om te lezen! Geniet volop! 🤗
  8. Piet en Tieneke(mam):
    1 december 2022
    Ben bij Piet er wordt nu koffie gemaakt ik heb je verslag gelezen wat leuk dat ze te lezen en de foto's te zien gewoon genieten heerlijk groetjes van ons mam
  9. Anneke:
    2 december 2022
    Wow wat een begin, maar je bent er! Geniet ik ga lekker mee lezen met je verhalen,
    en neem een grote rugzak met mooie herinneringen mee terug!
  10. Lieneke:
    2 december 2022
    Stoer hoor, heel veel plezier!!
  11. Cora:
    2 december 2022
    Mooi begin van je reis...nu genieten!
  12. Bianca:
    2 december 2022
    Aaah stoere chick! Je kan het😘😘😘
  13. Marianne:
    2 december 2022
    Wat een verhaal Heleen hahaha. Snap je paniek. Gelukkig nu heerlijk op plaats van bestemming heerlijk aan het genieten. Ik wens je heel veel plezier. En geniet nog maar heerlijk van je vrije weekend 😘
  14. Annet:
    2 december 2022
    Hi lieve Heleen, poeh wat een begin vd reis zeg. Wordt al gestrest als ik het lees 🤨
    Maar gelukkig alles goed gekomen en ben je lekker in Zwitserland 🇨🇭. Maak er iets moois van daar hè. You can do it 💪🏻🥰