Ff doorbijten, "Italiaanse les" en 2 losse fijne vrije dagen

23 februari 2023 - Lenzerheide, Zwitserland

De laatste twee dagen werken tot ik vrij was waren nog pittiger dan anders. Door het vallen overal blauw en toch echt wel last van rug en knie gekregen. Zijn nu 11 dagen verder en het wordt minder erg.. niet werken was geen optie en daardoor duurt het gewoon wat langer voordat ik weer top fit ben.

Ook deze Valentijnsdag geen verrassingen 😉 Jammer hoor! Hahaha .. Mijn collega werd wel verrast door haar verkering met een Pinsa in de vorm van een hart, lief briefje en een Apérol. ❤️

Valentijn

Woensdags kon ik op tijd stoppen en Daphne reed i.p.v. over de snelweg hierlangs waardoor ik heel luxe kon meerijden! ’s Avonds relaxt op een bank (haha ja je waardeert sommige dingen weer extra wanneer je ze niet dagelijks hebt! 🤣)

De volgende dag begonnen met een heel warm ontspannen bad om te proberen alle spieren even tot rust te laten komen en later een rondje gelopen bij een dorp verderop, was echt prachtig weer en teruggekomen dan ook fijn buiten in het zonnetje gezeten en rug met een paar stroken tape gekregen ter ondersteuning en voor de betere doorbloeding. In de namiddag aan het Sushi project voor die avond. Zie de prachtige tafel vol met de heerlijke creaties! Superlekker en gezellig gegeten! Daarna een nieuw spel geleerd en om 20.00 weer met de Postauto en trein terug naar Valbella.

16-02-2023 Pignia16-02-2023 Pignia (1)16-02-2023 Pignia (2)16-02-2023 Pignia (3)

Vrijdag weer een normale werkdag (behalve dan dat er einde middag nog een paraglider kwam die naast het restaurant landde, ski’s eronder en gas!) Dagen erna tot vandaag was echt wat ik zei ff doorbijten met dit brakke lijf alleen we komen er wel! Tussendoor Italiaanse les van Pino, proberen elke dag een nieuwe zin in het Italiaans te leren. Duits is lastig alleen Italiaans helemaal soort van Chinees. Pino werkt bij ons in de keuken en 1 van de weinige die ze niet gek krijgen en altijd kalm blijft, hele fijne collega! Buongiorno 👋

17-02-2023 (1)17-02-2023 (2)Italiaanse les van Pino21-02-2023 Holdrio tijd

Vandaag een luxe vrije dag gehad! Het begon met regen, kon ik mooi zonder naar buiten te kijken alle was doen 😊. Rond 12 uur was het weer helemaal opgeklaard en met boekje richting het meer voor koffie en daarna via meerdere bankjes naar Lenzerheide gelopen. Terug via het Sportzentrum en een 10-badenkaart gehaald en eindelijk een keer gezwommen. Doordat het overal vakantie is leek het wel het zwembad bij Centre Parcs, allemachtig was een kinderen en herrie! Toch was het lekker! Thuis een keer spinazie uit de oven gemaakt want dat had ik al maanden niet gedaan, mjum, met een dikke vette hamburger erbij!

23-02-2023 Heidsee22-02-2023 Heidsee  (2)22-02-2023 Heidsee  (1)IMG_7059

Morgen weer vrolijk verder, al is het wel een relaxt idee dat pas om 9.30 begin de komende 2 dagen! Zal niet klagen want over anderhalve week ben ik 3 dagen vrij en maak een mini stop in Nederland om mijn auto op te halen.

Schönes Wochenende und bis Bald! 😘

1. Map:
    23 februari 2023
    Looks soo good!!
    Take it easy na je val! Fijn die vrije dagen, en klinkt alsof je er heerlijk van hebt kunnen genieten!!

;) Lekker even uitslapen!
    Geniet van al het moois!
  2. Heleen Huijgens:
  4. Heleen Huijgens:
    Dank je xx
  5. Gert jan:
    24 februari 2023
    Ouwe taaie ja zo zijn we opgevoed
    bij de knrm even doorzetten
    Ziet er allemaal prachtig uit Heleen
    Nog maar even lekker genieten

Groetjes klontjes
  6. Heleen Huijgens:
    12 maart 2023
    Ja en nu is er weer heel veel sneeuw gevallen dus een super mooi uitzicht!
  7. Lieneke:
    24 februari 2023