Winterse weer was terug; laatste keer lang blok gewerkt en heerlijke vrije dagen gehad!

2 april 2023 - Lenzerheide, Zwitserland

Zes dagen werd 8 dagen achterelkaar werken want Thomas (1 van mijn collega’s) stopte ruim een maand eerder en had 28 maart al laatst werkdag. Hierdoor nog maar over met 2 kelners en heb ik samen met Marylene het werkrooster gemaakt tot einde seizoen. Nu is het ook heel veel stiller qua gasten en hopen we dat het met Pasen nog een paar dagen volle bak krijgen! Vanmiddag stonden ze zelfs te tennissen in de keuken met de Pinsa borden haha hoe zo “langweilig”?! Daarna maar wat schnaps getest op smaak, de ‘Hausschnaps” blijft het lekkerst, misschien kan ik een flesje meenemen! 😊

In het weekend dat de klok vooruit ging kwam de winter helemaal terug! Ook de dagen daarna veel sneeuw gevallen. Die zaterdag was er ook een band in het restaurant, klonk niet slecht, beetje rockmuziek. Als afsluiting kwamen ze binnen nog een beetje jammen echt gaaf.

25-03-2023 (3)27-03-2023 (3)27-03-2023 (2)25-03-2023 (1)

Enige minpunt van de week was dat er iemand langs de achterkant van mijn auto is geschampt, waardoor een beetje schade aan de bumper heb, lag alleen geen briefje van de veroorzaker helaas.. Misschien dat de verhuurder van deze kamer wat kan doen en benaderd de andere bewoners die hier ook met auto/busje staan. Wel lekker een paar keer gezwommen afgelopen week dat is toch wat anders dan dat hele lopen 😊

28-03-2023 (5)28-03-2023 (7)28-03-2023 (6)28-03-2023 (8)28-03-2023 (3)

Ook nog een paar dagen heel fijn naar mijn vrienden Pignia geweest, haha daar heb ik Ping Pong les gekregen. Heb nog wat training nodig om mijn tegenstanders te kunnen verslaan. Welk heel leuk! Elke dag een rondje met June lopen blijft gewoon fijn en heerlijk buiten door die bergen is genieten, krokusjes gespot en een geit! Als afsluiter een heerlijke Clavoutis gebakken, die ga ik thuis zeker ook een keer maken, smullen!

30-03-2023 (1)31-03-2023 (2)31-03-2023 (1)30-03-2023 (3)

Vandaag zijn dan toch echt de laatste twee weke aangebroken en begin ik langzaam met “wat als weer terug ben in NL”.. Zorgverzekering zoeken, winterbanden wissel inplannen etc etc Heel apart dat het nu zo rap gaat. Nog even onwijs genieten hier! Fijne week en tot de volgende!

1. Michel:
    2 april 2023
    Laatste loodjes Heleen, succes nog ff 😘
  2. Heleen Huijgens:
    3 april 2023
    Dank je wel! Heel dubbel want vind het werk heel leuk etc etc alleen ook wel weer zin in eigen huisje hihi 😘
  3. Gert jan:
    2 april 2023
    Ja ja schiet het op straks bij de knrm kom je gewoon weer bij volgens mij
    Maar lijkt me toch weer leuke tijd gehad
    Heleen kan je hele jaar weer op terug kijken
    Straks goeie rit terug we horen weer

Groetjes Astrid en Gert jan
  4. Heleen Huijgens:
    3 april 2023
    Dat hoop ik wel! Haha komt vast goed. Na die twee weken werken hier ben ik ook nog even vrij. Begin pas 1 mei bij KNRM! Groetejs terug van mij!
  5. Map:
    3 april 2023
    Het klinkt toch wel heel fijn daar! 😘❄️
    De tijd vliegt dan ineens toch.
    Maak er nog wat moois van en geniet van de waanzinnige omgeving!
    🤩
  6. Heleen Huijgens:
    Precies! Ga ik zeker doen!🥰
  7. Kim:
    3 april 2023
    Jeetje nog twee weken, wat gaat de tijd toch snel! Succes met je laatste werk dagen en Geniet nog lekker bij Daphne❤️😘 tot gauw 🤗
  8. Heleen Huijgens:
    3 april 2023
    Ja dank je! Haha idd alles bij elkaar nog 3 weken hier, ga ik van genieten! Tot gauw ❤️😘
  9. Kasper:
    3 april 2023
    Mooie tijden daar en zie dat je er van geniet, je kan wel gaan werken voor een reis programma zo leuk beschrijf je alles. Wat een prachtige omgeving
    Wanneer komt je boek uit 😉 groet
  10. Heleen Huijgens:
    Haha dank je Kas! Zijn zeker mooie tijden ook al
    Heb ik ook wel eens een off day hoor! Het is zeker prachtig hier! Zal de drukker vragen wanneer boek uitkomt ;)) Groet!
  11. Lieneke:
    3 april 2023
    Neem het er daar van zolang het kan! :)
    Veel plezier nog knapperd! XX
  12. Heleen Huijgens:
    10 april 2023
    Doe ik zeker! Zit nu weer lekker op terras in zonnetje voordat moet werken! Frohe Ostern🐣😘
  13. Marianne:
    3 april 2023
    Wat is de tijd toch snel gegaan! Vond het ontzettend leuk jouw blog vd afgelopen maanden te volgen. Wat is het daar mooi en wat heb je naast de vele wandelingen, hard gewerkt. Grote bewondering voor je, dat je dit allemaal doet! Geniet deze maand nog maar heerlijk van de bergen, het sneeuw en de langzaam opkomende lente!! 😗☀️🏔️🌱🌷
  14. Heleen Huijgens:
    10 april 2023
    Dank je wel! Ja het zijn weer bijzondere maanden geweest! De laatste twee welen zijn aangebroken, werken, schoonmaken, nog twee keer een dagje en route en naar mijn vrienden en dan in 1 ruk weer naar NL. Ook weer leuk. Frohe Ostern 🌸😘🐣
  15. Marianne:
    10 april 2023
    Jij ook nog een vrolijk Pasen. En veel plezier en succes deze laatste 2 weken. We gaan elkaar vast weer zien als je thuis bent 🐰🐣😘
  16. Heleen Huijgens:
    19 april 2023