Nog een keer een winter in Zwitserland

16 juli 2022 - Ijmuiden, Nederland

Goedemorgen! Het is gelukt! Woeha nog een keer de mogelijkheid gekregen van de KNRM om er ruim 5 maanden tussenuit te gaan om te gaan werken in Zwitserland. In januari 2022 was ik Met Daphne en Edwin in Parpan bij een restaurant om te lunchen en daar de stoute schoenen aangetrokken en gevraagd of ze wel eens werknemers zoeken voor het winterseizoen. Emailadres van HR-mevrouw gekregen en gelijk geschreven. In maart dit jaar op gesprek geweest en was super leuk. Paar weken geleden contract getekend dus eind november vertrek ik naar Parpan om te gaan werken in Restaurant Heimberg.

Net als 5 jaar geleden ga ik een reislogger bijhouden zodat ik iedereen een beetje kan updaten :-). Wordt vervolgd!

Parpan

1. Joyce:
    16 juli 2022
    Whoehoe! Geweldig. We wensen je heel veel plezier tijdens je nieuwe avontuur. We gaan meegenieten van al de leuke verhalen.
  2. Gert jan:
    16 juli 2022
    Goed zo mooi te horen zal wel weer gezellig
    Worden we horen

Groetjes Gert jan
  3. Paula:
    Super cool Lena, 👍🏻👍🏻👍🏻
  4. Michel:
    16 juli 2022
    Ga je telefoontjes missen maar super gaaf dat je dit weer gaat doen.
  5. Ilona:
    16 juli 2022
    Lekker hoor, veel plezier en we volgen je weer op de voet!
  6. Pascal:
    18 juli 2022
    Super gaaf! Kijk uit naar verslagen :-)
  7. Johannes Post:
    19 juli 2022
    Hoi Heleen,wat een leuk bericht.Een mooie tijd toegewenst.
    Groetjes,Johannes
  8. Leontine de Koning:
    8 augustus 2022
    Wat goed joh, vind je weer een kei dat je die stoute schoenen iedere keer weer aantrekt. Heel veel plezier bij de voorbereiding en ik volg je avonturen graag. Groet Leontine